فیصل بینک نے ملتان میں اپنے رینجنل آفس اور فلیگ شپ برانچ کا افتتاح کردیا

اسلام آباد:(سی این پی ) پاکستان کے تیزی سے ترقی کرتے ہوئے اسلامی بینک، فیصل بینک لمیٹڈ نے ملتان میں اپنے ریجنل ہیڈ کوارٹر کا افتتاح کردیا ہے۔ ریجنل آفس کی نئی عمارت میں فلیگ شپ برانچ کا قیام بھی کیا گیا ہے جہاں ترجیہی صارفین کو خدمات فراہم کی جائیں گی۔اس موقع پر فیصل بینک کے صدر اور چیف ایگزیکٹو یوسف حسین نے جنوبی پنجاب سے تعلق رکھنے والی اہم کاروباری شخصیات اور رہنماوں کے اعزاز میں استقبالیہ بھی دیا۔

یوسف حسین کا کہنا تھا کہ ملتان ریجن میں فیصل اسلامک کی موجودگی کو وسعت دینا ایک اعزاز ہے۔ بینک مقامی صنعتی، تجارتی، ایس ایم ای زرعی، ریٹیل شعبہ جات کی کاروباری شخصیات کے ساتھ اپنے روابط کو مضبوط بناتا رہے گا۔ انہوں نے صارفین کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ صارفین کی جانب سے ملنے والی معاونت اور سرپرستی نے ہی فیصل بینک کو اسلامی بینکاری کا رہمنا بنایا ہے۔

یوسف حسین نے مذید کہا کہ فیصل بینک اپنے نیٹ ورک میں تیز رفتار ترقی کا عمل جاری رکھے گا۔ انشااللہ آئندہ دو سال میں برانچوں کی تعداد 1000 تک پہنچ جائے گی۔ ملک کے بڑے شہروں کے ساتھ ساتھ ایسے دیہی علاقے جہاں بینکاری کی سہولت کم دستیاب ہے وہاں اسلامی مالیات اور بینکاری کی توسیع ہمارا عزم ہے۔ تاکہ پاکستان میں فنانشل انکلوژن حاصل ہوسکے ۔

اپنا تبصرہ بھیجیں