بشکیک میں پاکستانی طلبا کی صورتحال پر وزیاعظم کا کرغستان میں پاکستانی سفیر سے رابطہ

اسلام آباد (سی این پی )وزیر اعظم شہباز شریف نے کرغزستان کے شہر بشکیک میں پاکستانی طلباء کی صورتحال پر گہری تشویش کا اظہار کیا ہے۔اپنے ایکس ہینڈل پر ایک پوسٹ میں، انہوں نے کہا کہ پاکستان کے سفیر کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ طلباء کو تمام ضروری مدد اور مدد فراہم کریں۔انہوں نے کہا کہ وزیراعظم آفس بھی  سفارتخانے کے ساتھ رابطے میں ہے اور صورتحال کی مسلسل نگرانی کر رہا ہے۔

وزیر اعظم شہباز شریف نے کرغزستان میں پاکستانی سفیر حسن علی ضیغم سے ٹیلی فونک گفتگو کی اور انہیں کرغزستان کی موجودہ صورتحال میں پاکستانی طلباء کو ہر قسم کی مدد اور مدد فراہم کرنے کی ہدایت کی۔وزیراعظم نے سفیر کو ہاسٹلز کا دورہ کرنے اور طلباء سے ملاقات کرنے کی ہدایت کی۔

انہوں نے سفیر سے کہا کہ وہ طلباء کے والدین سے مسلسل رابطے میں رہیں اور انہیں بروقت معلومات فراہم کریں۔وزیراعظم نے سفارتخانے کو زخمی طلباء کو طبی سہولیات فراہم کرنے کی ہدایت کی۔انہوں نے کہا کہ ان زخمی طلباء کے لیے فوری انتظامات کیے جائیں جو پاکستان واپس جانا چاہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ حکومت اس حوالے سے اخراجات برداشت کرے گی۔

وزیراعظم نے کہا کہ وہ کرغزستان کی صورتحال پر ذاتی طور پر نظر رکھے ہوئے ہیں۔ انہوں نے یقین دلایا کہ پاکستانی طلباء کو اس صورتحال میں تنہا نہیں چھوڑا جائے گا اور حکومت کرغزستان کی حکومت کے ساتھ بھی رابطے میں ہے۔سفیر نے وزیر اعظم کو صورتحال سے آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ واقعے میں کوئی پاکستانی ہلاک نہیں ہوا اور سفارت خانہ زخمی طلباء کی مدد کر رہا ہے۔

نائب وزیراعظم اور وزیر خارجہ اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ پاکستان نے پاکستانی طلباء کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے کرغیز حکام سے رابطہ قائم کیا ہے۔ایکس ہینڈل پر ایک پوسٹ میں، انہوں نے کہا کہ کرغزستان میں سفیر کو پاکستانی طلباء کو مکمل سہولت فراہم کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

دفتر خارجہ کے ترجمان نے ایکس ہینڈل پر ایک پوسٹ میں کہا کہ پاکستانی سفیر اور ان کی ٹیم نے طلباء اور ان کے اہل خانہ کے سینکڑوں سوالات کے جوابات دیے ہیں۔دریں اثنا، کرغزستان میں پاکستان کے سفارت خانے نے پاکستانی طلباء کو سختی سے مشورہ دیا ہے کہ وہ بشکیک میں طلباء کے ہاسٹلز کے باہر ہونے والے ہجوم کے تشدد کے درمیان گھر کے اندر ہی رہیں۔

سوشل میڈیا پوسٹ میں، بشکیک میں پاکستان کے سفیر حسن ضیغم نے یقین دلایا کہ سفارت خانہ پاکستانی طلباء کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے مقامی قانون نافذ کرنے والے حکام سے رابطہ کر رہا ہے۔ایلچی نے ہیلپ لائن نمبرز +996555554476 اور +996507567667 بھی شیئر کیں، طلباء سے ایمرجنسی کی صورت میں کال کرنے کو کہا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں